#dag 3&4 - Reisverslag uit North Clairemont, Verenigde Staten van Daniek, Anouk, Richard en Linda Hoeve - WaarBenJij.nu #dag 3&4 - Reisverslag uit North Clairemont, Verenigde Staten van Daniek, Anouk, Richard en Linda Hoeve - WaarBenJij.nu

#dag 3&4

Blijf op de hoogte en volg Daniek, Anouk, Richard en Linda

10 Juli 2014 | Verenigde Staten, North Clairemont

#Dag 3&4, San Diego, 10 juli, 22:05, California Suites Hotel, aan de tafel.

Hi iedereen, ik heb besloten dat ik per 2 dagen ga schrijven, anders wordt het een beetje druk :)

Gistermorgen stond de wekker om half 8, we gingen naar Disney! Even alles klaarleggen en toen ontbijten - het was trouwens heerlijk. Je kon zelf wafels maken en er was ontzettende lekkere yoghurt. Na het ontbijt zijn we gelijk in de auto gestapt met onze nogal trage tomtom die alles op het laatste moment zegt. Bijvoorbeeld: "neem de afslag naar rechts" op het moment dat we de afslag voorbij rijden. Dus wij op weg naar Disneyland. 3 keer afslag gemist en op een gegeven moment na een kwartier rijden kwamen we weer terug bij het hotel. Nog een keer proberen dan maar. Gelukkig lukte het nu wel :). Bij de parkeergarage was het nog vrij rustig, wat betekende dat het in het park ook niet al te druk was. Toen we naar binnen gingen, gingen papa, mama en Anouk in de tower of terror. Daarna gingen we op zoek naar iets minder spannends. Dat werd het vrij aparte reuzerad. Het was een reuzerad met karretjes die vast zaten maar ook met karretjes die in een soort baan liepen zodat je bewoog. Dus wij zaten in dat reuzerad en alles ging goed, we hadden nog niet zo hard bewogen. Toen we op het hoogste punt zaten, stonden we even stil omdat er beneden mensen instapten. Maar toen we weer bewogen, zoefde we heel hard naar beneden op die baan, omdat die een beetje scheef hing. Wij superhard gillen. Het was wel leuk, maar ik doe het nooit meer. Daarna zijn we nog in een aantal attracties geweest, koffie gedronken bij een starbucks die midden in disney stond en wat rondgeslenterd. Voor we het wisten was het 10 uur 's avonds en sluitingstijd. Het was SUPERleuk. We reden weer terug naar het hotel (voor de tweede nacht daar) en doken gelijk in bed. Vanmorgen werden we wakker om een uur of 7 en na het ontbijt gelijk in de auto gestapt om door te rijden naar San Diego. Onderweg stopten we nog bij Laguna Beach, een klein plaatsje met een mooi strand. We hebben even daar gezwommen, maar er was heel veel zeewier. Voor dat ik het wist zat er iets heel vies en harigs tegen mijn been aan. Het voelde heel vies dus ik begon te gillen, maar het was gewoon zeewier. Daarna zijn we doorgereden naar oldtown San Diego, een klein stuk grond waar allemaal winkeltjes en dingetjes waren van vroeger. Daarna zijn we doorgereden naar hotel nummer 3: California Suites Hotel (algemeen: 7.3 / bedden: 7.5 / badkamer: 7). 's Avonds zijn we gaan eten bij een heel leuk restaurant, genaamd Union. Ik heb daar een heerlijke zalm gegeten. En het drinken was refill. Als je een colaatje had besteld en het was op, stond er binnen een minuut een nieuw glas op tafel. Na het eten zijn we terug naar het hotel gereden en ik ga zo ook naar bed. Morgen gaan we naar Sea World!!

-Daniek

  • 11 Juli 2014 - 10:03

    Denise:

    Hey buurtjes!

    Wat leuk om jullie zo te kunnen volgen! En nog leuker dat jullie zoveel meemaken. En dikke pluim voor Daniek natuurlijk, voor de leuke verslagen. Heeft Menneke het ook een beetje naar z'n zin?
    Ik ben nou al benieuwd naar het verslag van Sea World.

    Veel plezier daar!

    Groetjes,
    Denise

  • 11 Juli 2014 - 10:36

    Sabine:

    Hai Daniek, topverslag weer! Enne...kaartjes voor 5sts in the pocket! Veel plezier in Sea World!

  • 11 Juli 2014 - 12:30

    Thea:

    Hoi Daniek, wat heb je weer een leuk verslag geschreven, pluim!! Ik zou dat niet kunnen , het lijkt me best moeilijk. Ik lees het met plezier! Heel veel plezier in Sea World. En doe je rest van de jullie ook de groetjes.
    VEEL PLEZIER!!

  • 11 Juli 2014 - 13:16

    Anny Ten Hoeve:

    hoi Daniek het was weer leuk om je verslag te lezen,en zyn heel bly dat jullie zo genieten. liefs voor allemaal.

  • 11 Juli 2014 - 13:38

    Tiny Scchuur:

    Hoi Daniek en familie
    goed plan om voor 2 dagen een verslag te maken, zo te zien hebben jullie het al druk genoeg. Wat zullen jullie geschrokken zijn in dat reuzenrad. heel veel plezier bij sea world ik zie dat Sabine de kaartjes heeft. TOP dikke kus voor jullie allemaal van opa Manus en mij

  • 11 Juli 2014 - 14:03

    Manon:

    Hoi alle Hoefjes, wat hebben jullie al weer veel gedaan! Leuk om te lezen wat jullie allemaal meemaken. Zou ook niets voor mij zijn hoor die tower en draai dingen... Op naar Seaworld. Have fun!

  • 11 Juli 2014 - 14:39

    Jolanda:

    Hallo hoefjes!!!
    Wat zijn jullie met een gave reis bezig!!!In 4 dage tijd zoveel indrukken opdoen en dapper op all american highways rijden.
    Heel veel plezier vandaag en ik verheug mij al op het volgende verslag.
    P.S. het is terrein ipv terrijn........
    Byebye!!

  • 11 Juli 2014 - 18:31

    Rob:

    Hoi Daniek,
    Door de drukte van afgelopen week zijn wij pas op vrijdag begonnen te lezen met jou verslagen maar we zijn nu bij. Wat hebben jullie al veel beleefd, wij vinden het nu al prachtig om jullie op deze manier te volgen. En proberen het nu bij te houden. Groetjes en veelliefs van ons Rob en Grieteke

  • 12 Juli 2014 - 13:19

    Sabine:

    Ik ben helemaal NIET jaloers!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daniek, Anouk, Richard en Linda

Actief sinds 09 Maart 2014
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 5672

Voorgaande reizen:

07 Juli 2014 - 03 Augustus 2014

Reis naar Amerika !

Landen bezocht: