#Dag 5&6 - Reisverslag uit North Clairemont, Verenigde Staten van Daniek, Anouk, Richard en Linda Hoeve - WaarBenJij.nu #Dag 5&6 - Reisverslag uit North Clairemont, Verenigde Staten van Daniek, Anouk, Richard en Linda Hoeve - WaarBenJij.nu

#Dag 5&6

Door: Daniek&Menneke

Blijf op de hoogte en volg Daniek, Anouk, Richard en Linda

12 Juli 2014 | Verenigde Staten, North Clairemont

#Dag 5&6, Palm Springs, 12 juli, 20:28, Best Western Hotel, zittend in bed.

Gistermorgen stonden we zo vroeg mogelijk op, zodat we zo veel mogelijk tijd in sea world konden besteden. We wilden gaan ontbijten, toen we erachter kwamen dat er geen plaatsen waren bij het ontbijt om te zitten, dus we pakten wat eten - ik een pakje met cruesli en wat melk - en we liepen terug naar de hotelkamer. Ik maakte het pakje open en deed er melk bij. Toen ik een hap nam, ging ik bijna over mijn nek. Het was echt ranzig! Ook het andere eten was niet te eten. We hebben het dus weggegooid en toen zijn we in de auto gestapt op weg naar sea world, onderweg nog even gestopt om bij de walmart een soort van cakejes te halen als "ontbijt". Toen we bij sea world aankwamen, hoorden we mensen gillen. Er waren dus ook achtbanen enzo. We gingen naar binnen en het eerste wat we zagen waren van die visjes die je dode huidcellen opeten. Je mocht je handen er in doen, dus onze manicure was ook weer gedaan :). We waren van plan zoveel mogelijk shows te doen, het liefst allemaal. Dus we zijn als eerste naar de dolfijnenshow geweest en daarna de "zeeleeuwen en ottershow". Superleuk!! Daarna zijn we naar de "Shipwreck Rapids" gegaan, van die ronde bootjes waar je een aantal spettertjes over je heen krijgt. Maar hier kreeg je echt spetters. En met spetters bedoel ik LITERS water. Dus mama, Anouk en ik waren kleddernat. Papa was zo slim geweest om niet mee te gaan. Gelukkig was het heel erg warm en zijn we vrij snel opgedroogd. We hebben in totaal alle shows gehad, een stuk of 6. Papa, mama en Anouk zijn nog in een achtbaan geweest, Menneke en ik hebben toen gewacht op ze. Mama en Anouk zijn nog in een soort wildwaterbaan achtbaan ding geweest en waren behoorlijk nat. 's Avonds hebben we bij een pizzeriaatje gegeten in sea world. Daarna zijn we terug naar het hotel gegaan. Het was een superleuke dag !! Vanmorgen zijn we zo slim geweest om dus niet dat ontbijt hier te nemen, dus we zijn naar de McDonald's gereden. We hebben daar allemaal een "Big breakfast deluxe" te nemen, wat bestond uit:
-2 broodjes
-Scrumbled eggs
-een aardappel kroket achtig dingetje
-3 pancakes
-een platte saucage
-siroop voor op de pancakes.

Het was heel lekker, maar ook heel veel. Daarna zijn we gaan rijden, en na een tijdje de bergen in. We gingen de hoogte in en op een gegeven moment zaten we op een hoogte van 2573 meter! Het was een supermooie route, we zijn langs Big Bear Lake gereden en toen weer gedaald, richting Palm Springs! Na een aantal uur rijden zijn we aangekomen, diep adem genomen, en uit de auto gestapt naar het nieuwe hotel: het Best Western Hotel #2 (Algemeen: 8 / Bedden: 8.1 / Badkamer: 7.6). Dat was heel wat, want het was, hou je vast, 42.2°C! Gelukkig was er een zwembad, en een airco in het hotel. We zijn nog even door een winkelstraat heen gelopen en daarna weer terug naar het hotel. Een tijdje in het zwembad gelegen en daarna gedoucht. Morgen rijden we naar Phoenix. Enne.. hoop effe mee dat het ontbijt een beetje lekker is :).

-Daniek&Menneke

• 13 Juli 2014 - 11:13

Tiny Schuur:

hallo hoefjes in Amerika,

wat zal dat mooi geweest zijn in sea world. lekker als je zo nat uit een bootje stapt en het is lekker warm. dat wilden jullie ook vast wel toen jullie uit de auto stapten in palm springs. 42,2 graden dat hou je niet lang vol. nog heel veel plezier en een dikke kus voor jullie allemaal. oja ik hoop dat je nu een goed ontbijt krijgt groetjes opa Manus en oma Tiny

• 13 Juli 2014 - 14:20

Anny Ten Hoeve:

hoi Daniek wat beleven jullie veel!en wat een leuk verslag weer. hopelyk is het ontbyt nu wat beter,lieve groetjes voor allemaal ,Opa & Oma,xx

• 13 Juli 2014 - 20:29

Sabine:

Klinkt allemaal superleuk! Blijf genieten ;-) x

• 15 Juli 2014 - 19:22

Anneke:

zo..........de temperaturen liegen er niet om.
    Hier moet het getal maar omdraaien, dat komt aardig in de richting.
    zonnebrand mee en smeren maar.

doe je de groetjes aan menneke van ons?

• 15 Juli 2014 - 23:06

Kreuninkjes:

Gaaf om jullie reis zo mee te beleven!
    En ja, we zijn jaloers!!!!