#Dag 16&17&18 - Reisverslag uit Yosemite Lakes Park, Verenigde Staten van Daniek, Anouk, Richard en Linda Hoeve - WaarBenJij.nu #Dag 16&17&18 - Reisverslag uit Yosemite Lakes Park, Verenigde Staten van Daniek, Anouk, Richard en Linda Hoeve - WaarBenJij.nu

#Dag 16&17&18

Door: Daniek

Blijf op de hoogte en volg Daniek, Anouk, Richard en Linda

24 Juli 2014 | Verenigde Staten, Yosemite Lakes Park

#Dag 16&17&18, vlakbij Yosemite, California, 21:14, op een stoel buiten.

Hi iedereen, ik ben gister een beetje vergeten te schrijven (sorryyy !) Dus voor de laatste keer (hoop ik:)) schrijf ik per drie dagen.

Eergister moesten we 529 kilometer rijden, de langste rit van de hele reis, dus we wilden vroeg vertrekken. Maar er was 1 probleempje: er was een stukje lijm afgebroken bij anouk's draadje achter haar tanden. Het was nogal scherp, dus we moesten op zoek naar een orthodontist om het scherpe stukje weer te lijmen. Na de een warm ontvangst bij de orthodontist, lieten ze weten dat ze het niet konden oplossen, maar we kregen wel een adres mee en twee bakjes met wax om het scherpe stukje te verzachten. We gingen naar het volgende adres, waar ze graag anouk wilden helpen. Het scherpe stukje werd weg gevijld. Voor de zekerheid kregen we hier ook twee bakjes wax mee. Voor helemaal niets is alles opgelost, en konden we met een gerust hart naar de volgende bestemming rijden. Daar hebben we een tijd aan het zwembad gelegen en 's avonds hebben we - lekker Amerikaans - bij de mc Donald's gegeten. 's Avonds ben ik nog even gaan zwemmen, het was nog heerlijk warm, iets van 30 graden. Het was een heel heldere lucht, met veel sterren. De volgende ochtend na het ontbijt zijn we naar sequoia gereden. Dit is een natuurpark waar heel veel hoge bomen staan. Waaronder ook de dikste boom ter wereld met een omtrek van 31 meter, 11 meter doorsnee. We hebben een mooie tocht gelopen en een hamburger met ijs toe gegeten als lunch. Het was al vrij laat toen we weer naar huis gingen. We hebben 's avonds bij de taco bell gegeten, het was heerlijk. Vanmorgen zijn we weer gaan rijden, deze keer moesten we maar 220 kilometer rijden. We zijn nog even gestopt bij de starbucks, en daarna doorgereden naar het hotel. Om een uur of 12 kwamen we daar aan, maar we konden pas om 3 uur inchecken dus we hebben alleen even de buitenkant bekeken. Ons hotel heeft vrij veel weg van een barbiehuis, wit met roze. We zijn even naar Yosemite gereden en bij het visitors center gekeken. Mama heeft een boek van 547 bladzijdes. We zijn daarna weer terug gereden naar het hotel, want we gaan morgen pas uitgebreid Yosemite bekijken. Omdat het een lang, maar wel mooie, tocht is naar yosemite waren we laat genoeg terug om in te checken. Van binnen ziet het er gelukkig niet uit als een barbiehuis. 'S avonds hebben we bij een leuk restaurantje gegeten, morgen gaan we naar Yosemite !

(hopelijk) Tot over twee dagen!!

Liefs,
-Daniek

• 25 Juli 2014 - 07:28

Anneke:

wat een kilometers rijden jullie zeg! maar het is de moeite waard.
    En dan denk je plotseling in een barbiehuis te moeten slapen. Wat op zich best een aparte beleving kan zijn. Helaas was het een gewoon hotel. :)

oja....tacobel..........heerlijk.

we zijn benieuwd naar de foto's als jullie terug zijn.

Dikke kus van ons

• 25 Juli 2014 - 12:52

Lisanka:

Hallo Hoefjes,

Ik dacht al...wanneer komt er een nieuw reisverslag..zat er al op te wachten haha...nee hoor, jullie zijn zo druk met leuke dingen doen, dat het schrijven er wel eens bij in schiet. (<- raar woord -> in schiet/inschiet/schiet er maar in/schiet je al?/wat een ge-schiet haha...)
    Maar als ik dan weer een mailtje krijg met een nieuw verslag dan kan ik niet wachten om het te lezen ;-)

Yosemite ziet er mooi uit! Ik ben even aan het googlen geslagen en zag dat er ook een leuke waterval is... Mist Trail is een populaire, korte wandeling langs de Merced tot aan Vernal Fall. Misschien dat jullie die tegenkomen.

Ik ben weer benieuwd!

xxx aan allemaal!

• 25 Juli 2014 - 16:17

Anny Ten Hoeve:

hoi allemaal wat zien jullie ongelovig veel,en wat leuk om dat mee te lezen,fyn dat jullie zo genieten, bedankt voor de mooie kaart .hy kwam gisteren nog heel veel plezier verder,knuffel van ons,xxx

• 25 Juli 2014 - 22:01

Robin:

Menneke heeft eigenlijk niet veel te zeggen. Jullie vertellen alles. Ik wil ook wel eens blunder horen die ie gezien heeft die jullie niet durven te vertellen :)

• 26 Juli 2014 - 03:45

Linda:

Haha; zoals de trui die anouk twee keer heeft gekocht? De u bochten van Richard? Linda die in een rietje keek? Dat kan echt niet op deze blog. ... verhalen volgen! X