Menneke - Reisverslag uit Butterhuizen, Nederland van Daniek, Anouk, Richard en Linda Hoeve - WaarBenJij.nu Menneke - Reisverslag uit Butterhuizen, Nederland van Daniek, Anouk, Richard en Linda Hoeve - WaarBenJij.nu

Menneke

Door: Daniek

Blijf op de hoogte en volg Daniek, Anouk, Richard en Linda

20 Juni 2014 | Nederland, Butterhuizen

Bijna is het zover... Maandag over twee weken gaan we naar Amerika! Maar voordat we gaan wil ik jullie graag even aan iemand voorstellen. Namelijk aan Menneke. Menneke is onze reisgenoot die we een paar jaar geleden verwaarloost in een vakantiehuisje hebben gevonden. Natuurlijk hebben wij hem niet in de steek gelaten, en sindsdien reist hij mee overal waar we heen op vakantie. Dus natuurlijk reist hij ook mee naar Amerika! Menneke zal overal mee naartoe gaan. En omdat ik een blog heb en lang niet alles zie wat er gebeurd, zal Menneke af en toe ook een stukje schrijven op mijn blog! Menneke heeft er heel veel zin in! Jij ook?

-Daniek

• 07 Juli 2014 - 23:01

Tiny Schuur:

hoi hoefjes in Amerika, ik hoop dat jullie een goede reis hebben gehad. wij gaan nu slapen en jullie moeten nog een paar uur vliegen, hoop op snel contact veel plezier waffoe xx