#Dag 1&2 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Daniek, Anouk, Richard en Linda Hoeve - WaarBenJij.nu #Dag 1&2 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Daniek, Anouk, Richard en Linda Hoeve - WaarBenJij.nu

#Dag 1&2

Door: Daniek

Blijf op de hoogte en volg Daniek, Anouk, Richard en Linda

08 Juli 2014 | Verenigde Staten, Los Angeles

#Dag 1&2, LA, 8 juli, 19:39, best western hotel, aan het bureau.

Hi iedereen, bij deze sorry dat ik gister niks heb geplaatst, maar ik was te moe na die lange reis om nog iets te schrijven, dus doe ik dat nu :) Gisteren ging de wekker om 6 uur, tijd om op te staan en alles nog effe te checken en de laatste dingetjes in te pakken, aan te kleden en ontbijten. Nadat opa&oma aangekomen waren zijn we naar schiphol gereden. Toen was het tijd om afscheid te nemen. We hebben natuurlijk nog even koffie gedronken bij de starbucks, en gewacht op het vliegtuig dat ons naar Londen zou brengen. Ondanks mijn vliegangst zijn we veilig en wel aangekomen, dus toen even wachten op het vliegtuig die naar LA vloog. Nog even een nieuwe zonnebril gescoord, en toen richting de goede gate om het vliegtuig in te stappen. Toen we naar binnen liepen, zag ik hele lekkere zit/lig stoelen met een privé tv'tje en heel veel beenruimte. Ik helemaal gelukkig. Maar toen vertelde mama me dat het eerste klas was. O. Oké. Dus op naar de tweede klas. Gelukkig was dat ook príma te doen. Niet heel veel beenruimte, maar wel een eigen dekentje en kussen en tv'tje, waar je je eigen muziek/films/spelletjes kon uitkiezen. Je kon op je tv'tje ook precies zien waar we vlogen en hoelaat het waar was enzo. Het eten was ook redelijk binnen te houden (voor vliegtuigeten dan...) en de vlucht ging goed. Toen we aankwamen moesten we langs de douane, maar de rij daarheen was echt heel erg lang. Echt iets van 200 meter. De efteling was er niks bij. En omdat we al zo moe waren door de reis werden we allemaal (in ieder geval ik) vrij pissig. Na iets van drie kwartier waren we eindelijk aan de beurt. Er werden wat vragen gesteld en toen mochten we gaan. En toen moesten we wachten op het busje dat ons naar het eerste hotel bracht: het travelodge hotel (algemeen: 6 / bedden: 7.5 / badkamer: 6.5). We waren ongeveer 16:45 geland, maar door al het wachten waren we pas 19:30 in het hotel. We hebben even gedoucht, wat gelezen en toen gaan slapen. Vanmorgen werd ik om 5:15 wakker met het gevoel dat het al 7:30 was. Ik ben stil gaan lezen, en om een uur of 6 was de rest ook klaarwakker. We zijn gaan aankleden en al de spullen weer in te pakken omdat we maar één nachtje in dit hotel verbleven. We besloten vandaag Hollywood te bezoeken. Na het uitchecken zijn we om een uur of 7:30 vertrokken. We hebben een tijdje gezocht naar de walk of fame, maar wel gevonden uiteindelijk. Eigenlijk was het niet veel meer dan een stoep. Met sterren. Heeeel veel sterren. We zijn het helemaal afgelopen tot aan het chinese theatre waar er ook hand en voetafdrukken waren. We zijn daarna terug richting de auto gegaan, en onderweg een enorm stuk pizza gehaald die trouwens ontzettend lekker was. Toen we bij de auto waren, zijn we naar een enorm terrein met allemaal outlet stores gereden waar we ontzettend lekker geshopt hebben :). Na dat we een uurtje of twee geshopt hadden, zijn we richting ons tweede hotel gereden: Het Best Western Hotel (Algemeen: 8 / Bedden: 8 / Badkamer: 8.5). We hebben een heerlijk broodje subway gehaald. Nu gaan we nog even chillen voordat we naar bed gaan. We moeten morgen wel fris zijn want we gaan naar Disney! Tot morgen!

-Daniek

• 09 Juli 2014 - 07:31

Matthieu:

Hoi Hoefjes,

Dat klinkt goed. De reis is gelukkig goed verlopen.
    Richard was nog wat bang dat de koffers niet op tijd in het vliegtuig zaten bij vertrek uit London...
    Allemaal goed gekomen :)

Heel veel plezier in Disney !! Geef Minimouse een kusje van mij :)

Groetjes ! ik blijf jullie volgen

Matthieu

• 09 Juli 2014 - 12:36

Tiny Schuur:

Hoi hoefjes,

wat fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben, geweldig hoor naar Disney, heel veel plezier.
    voor allemaal een dikke kus van opa en mij xx

• 09 Juli 2014 - 13:16

Thea Slotemaker:

Hoi Daniek, wat een mazzel dat je eten in het vliegtuig binnen gehouden hebt, anders was het wel een zooitje geworden! En ja, wachten is niet leuk vooral niet als je moe bent, maar jullie vooruitzichten zijn dat wachten vast wel waard dus kom op met die smile op je gezicht. Veel plezier allemaal en tot lees!
    Thea

• 09 Juli 2014 - 13:47

Anny Ten Hoeve:

hoi Daniek leuk verslag veel plezier by Disney .knuffel voor allemaal.

• 09 Juli 2014 - 17:55

Sabine De Bruin:

Wat een leuk verslag, Daniek! Almee goede start gemaakt met shoppen en nu morgen genieten in Disney! Hou je moeder en Sully in de gaten, hè?! Liefs...

• 09 Juli 2014 - 19:54

Tiny Schuur:

Hoi Daniek,
    ik heb een paar keer een berichtje gekregen van Dolinda, ze wil je ook graag volgen, ik weet niet of je haar nog kunt toevoegen, haar e-mail adres is dolindawessels@gmail.com groetje oma

• 09 Juli 2014 - 21:52

Zwanepolletjes :

Lieve hoefjes, wat fijn om te lezen dat jullie nu al genieten. En inderdaad de pizza's zijn heerlijk daar in usa. Niet te veel ervan eten hoor..... Nou, wij genieten van de regen, jullie van de zon. Kus kus van ons

• 10 Juli 2014 - 13:38

Doolaardjes:

Hai Hoefjes,

Wat een leuk 1e reisverslag heb je geschreven Daniek!
    Ben heel erg benieuwd hoe het bij Disney was en kijk uit naar de volgende reisverslagen.

Geniet!
    En ik blijf jullie volgen! xxx